Dia Bersama Kamu Di Mana Sahaja Kamu Berada Bible

Dan Allah Maha Melihat apa yang kamu kerjakan Al Hadid 4-5. Yang membuat kesal itu sepasang kekasih yang lagi mesra-mesraan rangkul sana sini dan ngobrol sambil ketawa di dalam gereja.


Hadith Sahih Abu Hurairah Semoga Allah Meredhainya Berkata Rasulullah Selawat Allah Dan Salam Keatasnya Telah Bersabda Words Hadeeth Word Search Puzzle

Dia berada DI SISI ketika kamu susah.

Dia bersama kamu di mana sahaja kamu berada bible. Dia akan bersaksi Tetangaku tapi kamu juga harus bersaksi karena kamu sejak semula bersama-sama dengan aku. Firman itubersama-sama Allah dan Firman itu sama dengan Allah. Bisakah Dua Orang Hidup Bersama.

4 Firman itu sumber hidup dan hidup itu. Tapi jangan saja mau diraya ula. 1 Janganlah gelisah hatimu.

Oleh itu palingkanlah mukamu ke arah Masjidilharam tempat letaknya Kaabah dan di mana sahaja kamu berada maka hadapkanlah muka kamu ke arahnya dan sesungguhnya orang-orang Yahudi dan Nasrani yang telah diberikan Kitab mereka mengetahui bahawa perkara berkiblat ke Kaabah itu adalah perintah yang benar dari Tuhan mereka dan Allah tidak. Di dalam Matius 1820 Dia berkatadalam konteks disiplin gerejabahwa di mana dua atau tiga orang berkumpul dalam Nama-Ku yakni untuk memulihkan seorang saudara seiman yang berdosa di situ Aku ada di tengah-tengah mereka Kebenaran di sini adalah bahwa Yesus selalu berada bersama-sama dengan orang-orang Kristen entah hanya ada satu. Ada beberapa yang membuat saya kesal ketika berada di gereja.

Ramai yang berkata kepada saya sejak dari itu. Yesus pernah kata Semasa kamu berdoa masuklah ke dalam bilik sendiri dan tutuplah pintu lalu berdoalah kepada Bapamu yang berada di tempat rahsia-Nya. 2 Sejakpermulaan Firman itu bersama-sama Allah.

Sebab Aku pergi ke situ untuk menyediakan tempat bagimu. 2 Di rumah Bapa-Ku banyak tempat tinggal. Tidakkah kamu perhatikan sesungguhnya Allah mengetahui apa yang di langit dan apa yang ada di bumi.

Ketika kita mendengarnya hati kita cair dalam ketakutan dan keberanian semua orang gagal karena kamu sebab Tuhan Allah kamu adalah Allah di surga di atas dan di bawah bumi. 9-11 NIV Dia menyembunyikan mata-mata dari tentera raja dan ketika waktunya tepat dia membantu para pengintip melarikan diri dari tingkap dan turun tali. Sue baru saja kembali dari bulan madu tapi sekarang dia berada disini menuangkan cerita menyedihkannya.

Tetapi dimana Tuhan ketika itu Dia ada disana betul dekat di situ dan lalu kedamaian menenangkan seseorang itu. Pernikahannya tidak seperti yang diharapkan. Dan Dia Bersama kamu di mana saja kamu berada.

14 1 Janganlah gelisah hatimu. Kamu tahu saya berkata OK kamu tidak mahu menerima tawaran keselamatan ini tidak apa tetapi suatu hari nanti kamu akan menyedari bahawa semua umat Tuhan akan diangkat kemudian kamu akan mengetahui apa yang telah saya katakan ini. Sama ada di sebelah utara sama ada di sebelah selatan sama ada di sebelah barat sama ada di sebelah timur mana pun tempat yang mereka ada ha timur barat utara.

Saya memanggil Thinus yang saya telah menjumpai Aldo. 2 Di rumah Bapa-Ku banyak tempat tinggal. Jika tidak demikian tentu Aku mengatakannya kepadamu.

Dia tidak akan meninggalkan kamu dan tidak meninggalkan kamu. 19 Samuel menjawab Sayalah dia. Tetapi di sini saya ingatkan kamu apabila masa itu tiba jangan sekali-kali kamu menerima tanda 666 itu.

3 Allah menjadikan segalasesuatu melalui Dia. Esok pagi saya akan menjawab segala pertanyaan kamu. Semarak pacaran waktu lalu sudah memudar.

Pergilah mendahului saya ke tempat ibadat di bukit kerana pada hari ini kamu akan makan bersama-sama saya. Percayalah kepada Allah percayalah juga kepada-Ku. Jika tidak demikian tentu Aku mengatakannya kepadamu.

Bahkan ecara dasarnya semua manusia arah mana mereka. Ayat ini sering terlupakan sehingga kadang kita lepas kendali. Dengan berbuat demikian kita menjadi ketakutan terhadap kekuatan kegelapan di mana sahaja kita berada.

Dengan itu Bapamu yang melihat dari tempat rahsia-Nya akan memberkati kamu. Perhatian Bob berubah menjadi tuntutan yang tidak masuk akal dan kritik dan dia merasa kepahitan muncul dalam hatinya. Percayalah kepada Allah percayalah juga kepada-Ku.

Dia Mengetahui apa yang masuk ke bumi serta apa yang keluar daripadanya dan apa yang diturunkan dari langit serta apa yang naik padanya dan Dia tetap bersama-sama kamu di mana sahaja kamu berada dan Allah Maha Melihat akan apa yang kamu kerjakan. Tapi ini gak ada maksud untuk menghakimi atau menjelek-jelekan gerejacuma orang-orang tertentu yang gak bisa menempatkan situasi dimana dia berada. Firman-Nya dalam surah al-Hadid dan dia bersama kamu di mana sahaja kamu berada.

Setiap orang Kristian mesti tumbuh secara rohani kalau tidak mereka akan dipijak oleh kekuatan musuh. Perasaan terus diawasi oleh Allah merupakan suatu sikap yang harus dijaga. Tiada sesuatu pun di alam semesta ini yang dijadikantanpa Dia.

Keluaran 2021 menyatakan bahawa Tuhan berada di dalam awan yang kelam. Esok pagi saya akan menjawab segala pertanyaan kamu. Ada juga kumpulan-kumpulan yang penat saya layani di mana-mana dia orang claim bahawa dia orang saja ada Rock Pudus dia bilang.

3 Dan apabila Aku telah pergi ke situ dan telah menyediakan tempat bagimu Aku akan datang kembali dan membawa kamu ke tempat-Ku supaya di tempat di mana. Sebab Aku pergi ke situ untuk menyediakan tempat bagimu. Tulisan suci mengatakan musuh anda tidak beristirahat dia berjalan seperti singa yang menderu mencari siapa yang akan dimakan.

Dialah yang telah menciptakan langit dan bumi dalam enam masa kemudian Dia bersemayam di atas Arasy. Dakwah dengan apa yang kamu kerjakan Maha Melihat. Akibatnya sering kita menduakan perintahNya dengan godaan duniawi.

Sembahlah Allahkepada Dia sahaja kamu harus berbakti Luke 48 dan Matthew 410 Jesus tidak mampu mengatakan Akulah Tuhan dan Sembahlah aku tetapi dia mampu mengatakan Allah itu tuhan yang satu Mark 1229 dan mampu mengatakan Sembahlah Allah Matthew 410 dan Luke 48maka apa alasan anda lagi untuk mengatakan Jesus Christ pbuh adalah tuhan. Bible menunjukkan bahawa hamba-hamba Tuhan pada masa dulu berdoa pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Malay bible gospel of john 1.

Firman yang Memberikan Hidup11 Sebelum dunia ini diciptakan Firman sudah ada. Jangan kamu takut bersaksi bahwa tanda salib di mana saja kamu berada. 3-9 Saya berjanji kepada anda apa yang telah saya janjikan kepada Musa.

Tiada perkataan rahsia antara tiga orang melainkan Dial. 3 Dan apabila Aku telah pergi ke situ dan telah menyediakan tempat bagimu Aku akan datang kembali dan membawa kamu ke tempat-Ku supaya di tempat di mana. Di mana sahaja kamu menginjakkan kaki kamu akan berada di darat yang telah kuberikan kepadamu.


Church Of Our Lady Of Guadalupe Melaka Photos Facebook


Jihad Jundi Posts Facebook


Jgn Jadikan Ini Dalil Allah Ada Dimana Mana Bersama Bukan Berarti Allah Harus Didekat Kita Dzat Nya Allah Tetap Beristiwak Di Allah Kutipan Terbaik Motivasi


Today S Catholic No 29 Vol 6 September 2017 By Todays Catholic Issuu


Today S Catholic Vol 28 No 6 September 2016 By Todays Catholic Issuu


LihatTutupKomentar