Kalau Tak Aku Ceraikan Kan Sahaja Dia

Kalau orang kaya seperti dia yang bina rumah anak yatim masuk akallah juga. Saya bukan beli handbag atau baju mahal2.


Wani Ardy Langit Vanilla Download

Jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga.

Kalau tak aku ceraikan kan sahaja dia. 2-3 hari pun rindu. Kadang aku balas kadang aku biarkan sahaja Aku tak pernah pisah dengan suami lama2. Kalau Kau Masih Tak Pulang Rumah Kau Ceraikan Aku.

Aku terus terdiam Bila isteri cakap hal tu. Ya saya akui kalau keluar mana mana orang asyik puji saya bertuah dapat isteri cantik tapi dorang tak tau cantik luarannya sahaja tapi aku yang merasa tekanannya. Akhirnya dia rasa tak sedap hati.

Banyak nye memang beli makan dan keperluan anak2. Dia ada bela ikan yang mahal2. Si isteri tak boleh paksa suami untuk ceraikan dia semata-mata untuk kembali pada suami lama dia ujar Datin Zuhaila.

AwleeyaHusna aku nak mintak maaf pasal bawa lari basikal airin terutamanya aku nak mintak maaf dekat Husna Awleeya taklah sebab dia tak. Punca nya pasal tel. Aku ingat dia fikirkan masa depan dia sebab tu aku hadiahkan duit tu.

Dia asik tanya mana pegi duit jualan saya padahal dia tak ada hak nak tanya kan min Dan sepatutnya kalau saya dah guna duit saya untuk beli apa2 dia patut ganti. Ini untuk meneruskan kelangsungan hidup dan menjaga kebajikan bekas isteri dan anak-anak yang ditinggalkan. Seminggu aku tak jamah makanan aku hanya minum air sebab asik menangis aku rasa dahaga je.

Sebab Masa tu sy pernah cakap nak call lelaki tu untuk bertanya. Jadi boleh tak kalau Su nak. Sakit pula hatinya dengan tindakan gadis itu.

Malam tu dia call saya dia cakap dia ceraikan saya talak 1. Tak semua yang amalkan poligami tu buruk dan tak adil. Tak macam menantu yang lain ada kerjaya masing masing.

Benar lafaz talak boleh dilakukan. Puncanya family sebeIah abah aku tak suka umi aku sebab umi aku bukan la dari kalangan orang berada cuma orang kampung. Tak lain tak bukan pasti dia nak ikut aku ke tempat kerja.

Satu hari kami berg4duh besar kes saya tegur dia cuci peti sejuk sebab dah penuh dengan plastik air dan makanan bungkus sampai busuk peti. Jatuh talak x kalau dia kluar rumah. Saya kalau dah tak tahan memang saya akan pancing dia berjumpa dengan saya.

Sedihnya rasa bila dibuat macam ni. Saya tak habis cakap lagi Tapi aku dah tahu niat kau. Saya bertengkar dgn isterisaya ada mengatakan kalau engkau keluar rumah aku ceraikan ko.

Isteri hanya selalu bawa anak dan ibunya sahaja. Menangis air mata berdarah pun tak boleh buat apa dah. Semalam kluar makan dengan Mr.

Teddybear then tiba2 dia dapat sms dari wife kawan dia wife kawan dia tengah cari husbandnya call2 tak dapat he must have tutup hp la tu. Seminggu tu aku tak jumpa suami aku tapi dia akan whatapps sahaja. Tak boleh cantas Shark laju seperti tahu sahaja yang berlegar dalam fikiran gadis itu.

Ada hari aku shift malam agaknya waktu tu lah mereka berjumpa. Tapi begini pulak jadinya Keluhnya tidak putus-putus. Dah nampak kenapa belajar hukum hakam ini penting kan.

Saya pun sangat geram pastu saya dah kemas barang barang saya saya nak blah tapi tak dapat sebab bapa mertua ada parking kereta betul betul belakang kereta. Posted on August 24 2010 by NerdyAzura. Dalam hati nak cakap kalau engkau balik rumah ko tanpa mnta izin aq ceraikan kotapi dlm keadaan marah.

Tapi tak berapa jam lepas tu dia call semula cakap dia lafaz talak tu sebab nak ajar saya supaya jangan sibuk buka phone dia. Kalau makanan ikan takde. Tetapi kenapa dia tak membinanya.

Aku rasa macam itu cara dia untuk mengelak jaga mak aku. Aku cerai kau dengan isterinya. Saya kira ianya berjaya mempengaruhi masyarakat bahawa lafaz talak boleh dilakukan di mana -mana yang kita suka.

Padahal masa itu saya memang tak suka pun anak itu. Bila ditanya jawapan isteri dia tak boleh nak pegang dan kawal 2 orang dalam 1 masa. Alasan saya nak tengok anak.

Kemudian isteri disahkan aku hamil anak kedua m4buk dan aIah yang entah betul entah kan tidak. Aku tak faham sungguh dengan budak tu. Keadaan bertambah buruk bila abah aku sahaja anak lelaki dan tinggal sebumbung dengan si pu4ka mak kepada abah aku aku tak boleh gelar dia nenek sebab terlalu benci.

Si isteri ini pula makin kena sakat dengan si suami makin galak dia ketawa. Doakan sahaja dia terus bahagia di atas penderitaan dan air mata orang lain. Mak dan bapa saya kata mungkin masa saya tak ada isteri saya berzina dengan lelaki lain.

Sebab sebelum tu pernah terkantoi dia Ada hubungan Masa tu pon isteri saya pernah ugut saya kau jangan kacau lelaki tu kalau kau kacau dia kau ceraikan Aku. Tapi tengok juga pada suami baru dia kalau suami dia sanggup ceraikan bolehlah dia kawin. Suhaizad Saifuddin LAFAZ TALAK MESTI DILAKUKAN DI DALAM PROSIDING MAHKAMAH Acapkali kita menonton drama Melayu di televisyen menayangkan pergaduhan suami isteri dan diakhiri dengan lafaz cerai atau talak.

Kau mesti nak ikut aku pergi kerja kan. Daripada kau sibuk hal aku baik kau jadi orang gaji aku tampa gaji. Tak apa Allah kan ada.

Bila ditanya pada Tok Kadi terus Tok Kadi sahkan talak dah jatuh. Last kami ke pej agama untuk dapatkan nasihat. Kalau tidak tak dapatlah untuk dia rujuk semula.


Dulu Masa Aku Gemuk Sebab Lahirkan Anak Kau Kau Hina Aku Kau Malukan Aku Depan Orang Ramaikau Ceraikan Sekarang Bila Aku Dah Badan Mantap Kau Datang Cari Aku Kisah Nurse Yang Dulunya


Isteri Aku Cakap Aku Rugi Ceraikan Dia Sebab Tak Akan Dapat Isteri Secantik Dia Lepas Ni


Wajb Hargai Isteri Mcm Hargai Ibu Cinta Suami Isteri Facebook


Isteri Ada Masaiah S4kit Mentai Dah Mcm M4yat Hidup Sebab Tu Saya Ceraikan Dia


Kakak Ipar Cemburu Bila Suami Belikan Aku Hadiah Dia Ungkit Kisah Lama Dan Suruh Suami Ceraikan Aku


LihatTutupKomentar