Kenapa Period 2 Hari Sahaja

Kenapa ya sekarang lamanya mens hanya 2-3hari saja terus darahnya juga agak hitam Pas hari pertama Hari kedua warna Sarah biasa Hari terakhir agak coklat tapi setelah itu langsung bersih. Kenapa darah haid sedikit 2 Berat badan bertambah atau berkurang.


Ysk Financial Planner Posts Facebook

Kerana risau saya pun berjumpa doktor.

Kenapa period 2 hari sahaja. Jika masih tidak normal cepat-cepat bawa jumpa doktor. Aku ingat period so aku pun pakai la pad macam biasa. Hari kedua hanya spotting.

Kitaran sis adalah normal. Aku dah mula risau. Apsal lak macam ni.

Masalah haid 2hari sahaja. Saya x tahu darah yg kuar skrg darah haid ataupun implantation bleeding. Secara umum masa haid berlangsung selama 2-7 hari.

Anda pasti yang ovum sudah pun bertemu dengan sperm tapi anda mahukan sesuatu yang lebih meyakinkan. 20 Penyebab Haid Cuma 2 Hari Yang Wanita Harus Ketahui ini bisa bermacam-macam faktor mulai dari yang ringan berkaitan dengan gaya hidup sehari-hari sampai dengan penyakit atau kondisi kesehatan tertentu yang tak terduga. Kami memahami kebimbangan anda tentang masalah yang anda hadapi iaitu haid selama 2 hari sahaja.

Sebelumnya haid saya seperti biasa 6 hingga 7 hari. Sekiranya anda tidak datang bulan selama 2 bulan dan setibanya datang haid iahanya bertahan cuma 2 hari saja. Saya bersama dengan suami pada dua bulan lepas kerana berjauhan kami tidak bersama selepas dua bulan.

Disfungsi tyroid sindrom avari polikistik PCOS merupakan. Adakah ini dikira haid. Ini bukan hanya membahayakan nyawa janin dalam kandungan malah nyawa ibu juga.

Nak tnya kenapa ya kdg2 sy period cuma 23 hari saja. NM Wanita 26 Tahun. Jika kurang dari itu bisa jadi ada kondisi atau penyakit yang menyebabkannya.

Darah ni keluar 6hari awal dr due period. Pertanyaan inilah yang sering kita dengar dan teryata masih banyak yang belum tahu kalau Tanggal 2 Mei setiap tahunnya diperingati sebagai HARDIKNAS Hari Pendidikan Nasional ini adalah hari dimana untuk memperingati kelahiran Bapak tokoh pelopor pendidikan di Indonesia sekaligus pendiri lembaga. Di balik masalah ini ada berbagai macam kondisi medis dan faktor gaya hidup yang dapat menyebabkannya.

Saya mempunyai masalah haid pada bulan ini. Setiap individu mempunyai purata hari yg brbeza. Salah satu caranya adalah anda mungkin tak datang haid atau darah anda akan menjadi sikit.

Haid hanya 2 hari. Awal2 berkahwin period saya lewat dalam 2 3 hari sahajakemudian makin lama makin lewatsekarang lewat kadang2 sampai 50 hari70 hari 83 hariTetapi setiap bulan saya akan mengalami muntah sakit kepalabila check urine test negativesy pergi scan perut Dr cakap rahim menebalSy tanya ada cyst atau fibroid ker mereka ckp tiada2 3 kali. Kitaran haid berlaku bergantung.

Ada yg dtg 3 hari Ada yg dtg 4 hari Ada juga yg dtg 10 hari. Darah haid hanya 3 hari darah haid sedikit dan sebentar haid 3 hari apakah hamil haid cuma 3 hari apakah normal haid cuma 4 hari apakah hamil haid hanya 3 hari apakah hamil haid sedikit 3 hari kenapa mens hanya 3 hari kenapa wanita datang bulan hanya 3 hari. Untuk makluman anda kitaran haid yang normal terjadi setiap 21-40 hari dan berlangsung selama 2 hingga 8 hari.

Selalunya kalau pun hendak period rasa sakit cuma akan terasa beberapa hari sebelum period dan period saya pula memang akan datang on time atau paling pun akan awal lewat sehari berdasarkan My Calendar. Saya sekarang tgh confius. Sudah beberapa hari badan anda rasa tidak selesa.

Tapi dalam hari 9-15 kadang2 keluar lendir bercampur coklat kadang2 lendir bercampur darah merah cair. Tanda-tanda mengandung awal berbeza-beza. Period anda juga sudah miss beberapa hari.

Selepas pakai IUCD period saya jadi lama. Selalu hari 1-3 sikit sahaja hari 4 period banyak sangat sampai bocor. Dan darah ni hanya keluar sehari sahaja.

Kenapa mens hanya 2-3 hari saja. Aku tak penah period sikit macam ni sebelum ni. Datang bulan 3 hari sahaja datang haid 3 hari sahaja haid 2 hari saja haid 3 hari apakah normal haid 3 hari hamil haid 3 hari normal atau tidak kenapa datang haid 2 hari sahaja kenapa haid 3 hari sahaja kenapa period 2 hari sahaja kenapa period 3 hari sahaja period 2 hari.

Period tapi mengandung sebenarnya perkara biasa jika pendarahannya sedikit sahaja. Haid cuma 1 hari dan darahnya sedikit kadang dialami oleh sebagian wanita. Masalah hormon yang berpunca dari pituitari hipofisis dan juga hypothalamus yang boleh menjejaskan bahagian ovari.

Tapi pendarahan yang disertai dengan sakit perut atau pendarahan yang banyak menandakan sesuatu yang lebih serius seperti tanda keguguran atau kehamilan luar rahim. Saya tak tahu ni darah apa haid ataupun darah lain. Tetapi pada bulan ini period saya hanya 2 hari sahaja dan sedikit.

Sya puan naza nak tanya kpd encik sya datang period pda bulan januari 91bulan feb 52bulan mac 73jadi pd bulan april haid sya cuma satu hari sahaja tu pun sedikit slepas tu langsung tak keluar sya ada cuba check urine tpi negative adakh nie adalah petanda kehamilan sya sya memang merancang tu menimang cahaya mata. Hello Sehat Pusat Informasi Kesehatan Terverifikasi Medis. Saya ada buat upt tp hasilnya -ve.

15 Tanda-Tanda Mengandung Yang Boleh Tahu Sebelum Missed Period. Kimia tubuh badan sangat halus jadi bila berat badan anda bertambah atau berkurang ia akan bertindak balas. SEVIMACOM Mengapa tanggal 2 Mei diperingati menjadi Hari Pendidikan Nasional.

Kitaran haid saya ialah 28 hari setiap bulan. Period tersebut merupakan lendir berwarna merah. Selalu hari ke7 8 dah kering Dah keluar lendir putih seperti keputihan.

Anda rasakan satu perasaan yang unik. Tapi kali ni period aku pelik. Beberapa hari sebelum aku beli mende UPT tu hari yang sepatutnya aku period keluar macam tompok darah in the morning.

Esoknya darah terus kering dan stop. Pd kebiasaannya purata hari darah haid Akan keluar ialah Selama 6-7 hari.


Period Tapi Mengandung Ini 3 Sebab Mengapa Anda Hamil Walaupun Period


Period Tapi Mengandung Ini 8 Beza Antara Hamil Atau Datang Haid


Pendarahan Awal Kehamilan 8 Risiko Ini Mungkin Terjadi Pada Bakal Ibu


Haid Cuma 1 Hari Dan Darahnya Sedikit Ini Penyebabnya


Kembali20 Program Book By Ubud Writers Readers Festival Issuu


LihatTutupKomentar